کولر های گازی از دسته لوازم خانگی بوده که پیچیده‌گی خاصی دارند و برای رفع ایراد این دستگاه شما نیاز به تخصص دارید تا بتوانید تمامی مشکلات دستگاه خود را مرتفع کنید. برقکار کرج با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تعمیر و سرویس انواع کولر های گازی با برند ها و مدل های مختلف کنار شما حضور دارند تا تمامی ایرادات دستگاه های خود را برطرف کنید در این مقاله از وب سایت مرکز فنی ها قصد داریم تا شما همراهان گرامی را با تعمیر کولر گازی ، سرویس کولر گازی ، تعرفه خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی ، نمایندگی و شعب مرکز فنی ها و هر آنچه که نیاز دارید آشنا کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید.​​​​​​​

نمونه کارها

همانطور که در بالا برای شما همراهان عزیز ذکر شد کولر های گازی یکی از پیشرفته ترین و همچنین پیچیده ترین لوازم خانگی بوده که شما در منزل یا محیط کار خود دارید و این پیچیدگی به دلیل وجود سنسور و ریز قطعات بسیاری هست که درون دستگاه شما برای سهولت در ارتباط بین شما و دستگاه طراحی شده و برای تعمیر و یا حتی تعویض قطعه معیوب شما نیاز به تخصص دارید چرا که احتمال این وجود دارد که زمانی که بدون دانش کافی اقدام کنید به دستگاه صدمات جدی وارد کنید و در ادامه این صدمات شامل هزینه های گزاف برای شما باشد.

۰۱
​​​​​​​تعمیر کولر گازی 

یکی از مزیت هایی که کولر های گازی دارند در زمان تعمیر کولر گازی یا حتی سرویس کولر گازی این هست که متخصص شما این امکان را دارد که در محل شما اقدام به رفع ایرادات دستگاه شما داشته باشد و نیاز های دستگاه را به خوبی برطرف کند که البته این کار در تعمیرگاه هم قابل انجام هست.
معمولا کولر های گازی که در منازل یا حتی دفاتر کار استفاده میشود به صورت پنل دو تکه بوده که یک یونیت در داخل و دیگری در بیرون از محیط داخلی شما نصب میشود و تکنسین شما میتواند با سادگی و با استفاده از ابزار های مناسب اقدام به رفع ایراد دستگاه شما داشته باشد.

۰۲
​​​​​​​سرویس در محل کولر گازی

اسپیلت گازی همان کولر گازی میباشد که گاها به اشتباه عوام مردم این کلمات را با هم اشتباه میگیرند و اشاره درستی به دستگاه خود ندارند که البته این دستگاه در اصل یکی بوده و توان بالایی در سرمایش و  گرمایش دارد. اسپیلت گازی در مدل ها و برند های متفاوتی وجود دارد که شما میتوانید بسته به نیاز خود نسبت به ابعاد و لوکیشن خود به درستی انتخاب کنید. ​​​​​​​

۰۳
​​​​​​​اسپلیت گازی

با توجه به روند پیشرفت در طراحی و بروزرسانی دستگاه های روز دنیا و استقبال مردم از این روال پیشرفت دستگاه های داکت اسپلیت جهت رفع نیاز های عوام مردم طراحی شده‌اند به این صورت که اگر شما بر فرض مثال یک فضای 150 متری دارای سه اتاق خواب و یا کمتر و بیشتر را اگر قرار بود با کولر گازی های معمولی ( اینورتر ) پوشش دهید نیاز به تعدادی دستگاه داشتید که این امر موجب افزایش هزینه اولیه خرید ، افزایش هزینه مصرف برق و … ، افزایش خدمات در زمان سرویس یا حتی تعمیر کولر گازی ، افزایش و اضافه کاری در نصب پنل ها و کمپرسور های کولر گازی داشته باشید.

۰۴
​​​​​​​داکت اسپلیت

یکی از مهمترین عواملی که در سرمایش و گرمایش دستگاه شما تاثیر مستقیم دارد نصب کولر گازی بوده که باید به آن دقت لازمه را داشت چرا که اگر در جای مناسبی دستگاه شما نصب نشود توان و قدرت کافی را نداشته و نمیتواند به درستی نیاز های شما را تامین کند. در زمان نصب شما باید نکاتی را توجه داشته باشید که در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد.
ابتدا باید پنل بیرونی دستگاه را در جای مناسبی نصب کنید که حداقل فاصله را تا پنل داخلی داشته باشد ، ترجیحا دور از نور مستقیم آفتاب باشد برای طول عمر بیشتر یونیت بیرونی ، پنل بیرونی به صورت کامل صداگیری و لرزه گیری شده باشد ، جایی باشد که دور از گرد و غبار باشد و …

۰۵
​​​​​​​نصب کولر گازی


مشاوره رایگان

تماس با ما

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش