بهبود بهره‌وری انرژی در ساختمان‌ها

بهبود بهره‌وری انرژی در ساختمان‌ها
بهبود بهره‌وری انرژی در ساختمان‌ها نه‌تنها به صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی و کاهش اثرات مخرب بر محیط زیست کمک می‌کند، بلکه به افزایش راحتی، ایمنی و کیفیت زندگی ساکنان نیز کمک می‌کند. این پروسه نیازمند همکاری بین مهندسین، معماران، سازندگان و ساکنان ساختمان است تا اقدامات موثری برای بهبود بهره‌وری انرژی انجام شود.
ادامه مطلب

هنر نقاشی صحیح اتاق خواب

هنر نقاشی صحیح اتاق خواب
نقاشی و تزیین اتاق خواب می‌تواند به عنوان یک هنر مهم در ایجاد یک محیط آرام و آرامش‌بخش برای استراحت و خواب ما عمل کند. با توجه به اصول مطرح شده و انتخاب رنگ‌ها، الگوها و تصاویر مناسب، می‌توانید اتاق خواب خود را به یک مکانی زیبا و آرام تبدیل کنید که به بهبود کیفیت خواب و روحیه شما کمک می‌کند.
ادامه مطلب

نکاتی که باید قبل از بازسازی منزل بدانید

نکاتی که باید قبل از بازسازی منزل بدانید
بازسازی منزل یک پروژه پیچیده و هزینه‌بر است که نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و آماده‌باش است. قبل از شروع هرگونه بازسازی، باید به نکات مهمی از جمله تعیین اهداف، مشورت با متخصصان، اخذ مجوزها و مقررات، تهیه برنامه‌زمانی و بررسی وضعیت مالی و امکانات توجه کنید. با رعایت این نکات، می‌توانید به‌صورت موفقیت‌آمیزی پروژه بازسازی منزل خود را انجام دهید.
ادامه مطلب

کاغذ دیواری بهتره یا نقاشی سوال این است؟

کاغذ دیواری بهتره یا نقاشی سوال این است؟
اگر به دنبال طرح یا شکل خاصی هستید، کاغذ دیواری بهترین انتخاب است.اگر طرح انتخابی شما از نوع کاغذ دیواری باشد مطمنا دست شما برای انتخاب طرح بیشتر است، کافیست با گشت و گذار در بازار طرح و شکل مد نظرتان را پیدا کنید. به این نکته دقت کنید شما می توانید طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان را اجر کنید اما از لحاظ مالی کاغذ دیواری ارزان تر تمام می شود.
ادامه مطلب

چه رنگی برای پارکینگ مناسب است ؟

چه رنگی برای پارکینگ مناسب است ؟
به عنوان مثال در گذشته دیوارهای پارکینگ که معمولا گچکاری و سیمانکاری می شدند اما امروزه بیشتر از متریال های جدید مانند سنگ استفاده می شود ولی ما در اینجا همه توضیحات را در اختیار شما خواهیم گذاشت.
ادامه مطلب

نحوه رنگ زدن دیوار گچی در نقاشی ساختمان

نحوه رنگ زدن دیوار گچی در نقاشی ساختمان
ابتدا دیوارها را تمیز کنید با استفاده از یک اسفنج نسبتا زبر، گرد و خاک و لکه‌های چرب و کثیف روی دیوار را با آب و کمی مایع ظرفشویی ملایم پاک کنید و سپس با آب بشویید تا باقی‌مانده مایع ظرفشویی کاملا پاک شود. حاشیه دیوارها، قرنیزها، دور پنجره‌ها و چهارچوب درها را با نوارچسب آبی رنگ مخصوص بپوشانید. حتما از نوارچسب‌های مخصوص نقاشی استفاده کنید چون دوام بیشتری دارند و تا یک هفته قابل استفاده مجدد هستند. بلافاصله پس از اتمام کار و قبل از این‌ که رنگ دیوارها خشک شود، این نوارچسب‌ها را بکنید. در غیر این‌ صورت ممکن است رنگ دیوار همراه آن کنده شود.
ادامه مطلب

نقاشی ساختمان و نکات مهم آن

نقاشی ساختمان و نکات مهم آن
زیرسازی هم در کار نقاشی می تواند قیمت را بالاتر ببرد. دیوار هایی که به صورت بافت دار و غیر گچی بوده مانند آجر های تزئینی می تواند مقدار رنگ بیشتری را برای رنگ آمیزی صرف کند. میزان بتونه کاری هایی که برای ساختمان و دیوار ها نیاز است نیز می تواند زمان و در نتجیه قیمت کار نقاشی را افزایش دهد. در بالا به موارد کلی اشاره نمودیم اما موارد دیگری نیز در قیمت تمام شده نقاشی ساختمان دخیل هستند. تعداد اتاق ها نیز می تواند قیمت را افزایش دهد چرا که نقاشی یک فضای بزرگ و یک دست راحت تر و سریعتر از نقاشی چندین فضاهای جدا از هم می باشد.
ادامه مطلب

ساس و راه های از بین بردن آن

ساس و راه های از بین بردن آن
ساس ها حشرات کوچکی به اندازه عدس هستند که که به رنگ قهوه ای مایل به قرمز است .در زبان انگلیسی، این حشرات «bedbug» یا همان حشره‌ تختخواب نام‌ دارند زیرا تختخواب ها و تشک ها بهترین مکان برای زندگی این موجودات است. در تمامی جای  دنیا این حشرات موذی وجود دارند . ساس ها از جثه بسیار ریزی برخوردارند و به سرعت تخمک گذاری می کنند. ساس ها تخم های خود را در مکان های  تاریک مانند درزها و شکاف های در و دیوار، عمق فرش، زیر تختخواب، درز تشک و بالش و لای ملحفه قرار می دهند تا ...
ادامه مطلب

راه های پیشگیری و علائم گزش حشره ساس برای کودک

راه های پیشگیری و علائم گزش حشره ساس برای کودک
اگر خانه شما ساس دارد، احساس خیلی بدی نداشته باشید. آلودگی اماکن به ساس معمولی و عادی است. این نکات می تواند به شما کمک کند: خانه خود را تمیز و مرتب نگه دارید تا ساس ها مکانی برای پنهان شدن نداشته باشند. هفته ای یک بار ملافه ها را عوض کنید و مرتباً کف اتاق و سطوح را جاروبرقی بزنید. اگر ساس پیدا کردید، همه ملافه ها، لباس ها و رخت خواب را در آب داغ بشویید و در محیط گرم خشک کنید. برای کمک به جلوگیری از ورود حشرات به ملافه های خود، از روکش تشکی با عنوان “ضد حساسیت” یا “تشک ضد گرد و غبار” استفاده کنید تا در صورت وجود ساس ها را راحت تر ببینید.
ادامه مطلب

بهترین خانه هوشمند

بهترین خانه هوشمند
امنیت: اولین فاکتور در انتخاب خانه هوشمند مناسب امنیت آن است. خانه های هوشمند به دلیل آن که به سرورهای اینترنتی متصل می‌شوند تا قابلیت مدیریت از راه دور را فراهم کنند، امکان هک کردن آن‌ها وجود دارد. بنابراین قبل از خرید حتماً به این نکته توجه کرده و برندهایی را انتخاب کنید که از سرورهای بسیار قدرتمند و امن استفاده می کنند. قابل توسعه باشد: دومین فاکتور برای انتخاب بهترین خانه هوشمند توجه به قابلیت توسعه آن است. فرض کنید یک تلفن همراه با اندروید 10 خریداری کرده‌اید.
ادامه مطلب

جست و جو

با ما تماس بگیرید و از مشاورین ما کمک بگیرید.
09125668512
همه روزه 8-19

تماس با ما

ما را دنبال کنید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش