بهبود بهره‌وری انرژی در ساختمان‌ها

بهبود بهره‌وری انرژی در ساختمان‌ها
بهبود بهره‌وری انرژی در ساختمان‌ها نه‌تنها به صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی و کاهش اثرات مخرب بر محیط زیست کمک می‌کند، بلکه به افزایش راحتی، ایمنی و کیفیت زندگی ساکنان نیز کمک می‌کند. این پروسه نیازمند همکاری بین مهندسین، معماران، سازندگان و ساکنان ساختمان است تا اقدامات موثری برای بهبود بهره‌وری انرژی انجام شود.
ادامه مطلب

علت ضعیف بودن صدای زنگ آیفون تصویری

علت ضعیف بودن صدای زنگ آیفون تصویری
از رایج ترین ایراداتی که پس از مدتی در آیفون های صوتی دیده می شود، مشکل عدم زنگ خوردن صحیح آیفون های صوتی می باشد. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد که در ادامه به چند مورد از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم: وجود ایراد در سیم کشی آیفون صوتی در صورتی که جریان نتواند به درستی در مدار جاری شود مشکل ضعیف بودن صدای زنگ و یا زنگ نخوردن آیفون می تواند روی دهد؛ از جمله مواردی که سبب این موضوع می شود ایراد داشتن سیم کشی داخلی آیفون تصویری می باشد.
ادامه مطلب

دلیل باز نشدن درب توسط آیفون تصویری

دلیل باز نشدن درب توسط آیفون تصویری
مشکل در برد تغذیه آیفون و قطع شدن آن وجود ایراد در سیم کشی ساختمان ایراد داشتن شاستی مخصوص باز کردن درب جنس کابل استفاده شده ی نا مناسب وجود فاصله زیاد میان درب باز کن و آیفون
ادامه مطلب

همه چیز در مورد گل یخ

همه چیز در مورد گل یخ
گل یخ یک گیاه بومی چین می‌باشد که نمونه آن در ایران هم وجود دارد. این گیاه به گل کوهستان هم شهرت دارد و جزء خانواده آفتابگردان است. از نام این گیاه می‌توان فهمید که از گل‌های زمستانی می‎‌باشد که در فصل زمستان شکوفه می‌‌دهد. این گیاه یک گل تزیینی به حساب می‌‌آید که گل‌های آن معطر هستند. گل یخ یک درختچه خزان کننده با شاخه‌های بسیار است. قد این گیاه به 3 متر می‌رسد. برگ‌های آن به شکل نیزه و گل‌هایش فنجانی است گلبرگ‌هایی مومی با رنگ زرد دارد که گلبرگ‌های خارجی بلندتر هستند و گلبرگ‌های داخلی کوتاه‌ تر و به رنگ ارغوانی می‌‌باشد. زمان گل‌دهی آن از اواسط آذر شروع می‌‌شود و تا اسفند ماه طول می‌‌کشد.
ادامه مطلب

معیار شناسایی بهترین برقکار ساختمان

معیار شناسایی بهترین برقکار ساختمان
یکی از مهم‌ترین عوامل در شناسایی بهترین برقکار، تجربه است. برقکارانی که تجربه کافی در صنعت ساختمان داشته باشند، با چالش‌های معمول و نامعمول مواجه شده‌اند و در مقابل آنها موفقیت‌آمیز بوده‌اند. در انتخاب برقکار، به تجربه کاری آن در پروژه‌های مشابه توجه کنید و بررسی کنید که آیا مهارت‌های مورد نیاز در پروژه شما را داراست یا خیر.
ادامه مطلب

آموزش نصب لوستر

آموزش نصب لوستر
لوسترها جزو آن دسته از لوازم برقی هستند که عموما به جز وظیفه اصلی خودشون به عنوان منبع نور و روشنایی محیط، وظیفه سنگین دیگه ای هم در مکان نصب دارند: «زیبایی بخشیدن به محیط و چشم نوازی و تکمیل دکور محل» در اصل انتخاب نوع لوستر علاوه بر اینکه یک انتخاب فنی میتونه باشه از دیدگاه دیگه یک انتخاب از روی دید هنری و زیبایی شناختی هم هست. در این پست درباره نحوه نصب لوستر توضیحاتی رو ارائه کنیم که امیدواریم به دردتون بخوره.
ادامه مطلب

در مورد برق ساختمان

در مورد برق ساختمان
اگر به هر گوشه‌ای از ساختمان یا خانه خود نگاهی بیندازید آثاری از برق، سیم‌کشی، پریز، لامپ و دیگر موارد را مشاهده خواهید کرد. در واقع امروزه زندگی بدون برق برای انسان‌ها بسیار دشوار و غیرممکن است. زمانی که وارد یک ساختمان می‌شوید با اولین چیزی که سرو کار خواهید داشت برق است و اگر شما می‌توانید لامپی را روشن یا خاموش کنید محصول نهایی پروژه برق‌کشی آن ساختمان است. برق تو سط سیم‌کشی‌های انجام شده تامین می‌گردد که اگر در راه‌اندازی برق، استاندارهای لازم رعایت نشود..
ادامه مطلب

نکات مهم در برق کشی

 نکات مهم در برق کشی
یک سوال مهم !! برق ساختمان چیست ؟ یک از بخش های مهم در ساخت و ساز آپارتمان ها برق ساختمان و موارد مربوط به برق کشی است. به دلایل حفاظتی و ایمنی ساختمان، استانداردهای نصب و راه اندازی برق ساختمان ها باید رعایت گردد. بخصوص در مواردی که ساختمان مورد نظر یک ساختمان قدیمی حدود ۱۰ یا ۱۵ سال ساخت می باشد. هدف از این مقاله بررسی مراحل نصب برق یک ساختمان می باشد. اصولا تمامی تاسیسات برقی ساختمان جهت حفاظت و برقراری امنیت و بروز هرگونه حادثه باید متصل به مدارشکن باشد. همچنین باید در کف، اقدامات لازم جهت تخلیه ی جریان برق از سطح زمین صورت پذیرد..
ادامه مطلب

جست و جو

با ما تماس بگیرید و از مشاورین ما کمک بگیرید.
09125668512
همه روزه 8-19

تماس با ما

ما را دنبال کنید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش