نگهداری از انواع گل آپارتمانی بنفش

نگهداری از انواع گل آپارتمانی بنفش
حسن یوسف گل حسن یوسف از زیباترین و خاصترین گل آپارتمانی به شمار می‌رود، که در مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی کشت و پرورش می‌یابند. این گل نوعی گل یکساله است که برای خانه‌هایی با فضای باز مناسب است. از ظرف دیگر باید بگوییم گل‌های حسن یوسف نگهداری آسانی دارند. زمانی که این گل را در برابر نور آفتاب نگهداری کنید، متوجه تغییر رنگ آن خواهید شد. که بنفش بودن رنگ گلبرگ‌های حسن یوسف، به حالت مخملی در می‌آیند. هر گل آپارتمانی نیاز به نور کافی خورشید دارد، اما این گل اگر در برابر نور خورشید قرار گیرد، سرزنده تر و خوش رنگ تر خواهد شد.
ادامه مطلب

معرفی گیاه خوشه آویز MALAYSIAN ORCHID

معرفی گیاه خوشه آویز MALAYSIAN ORCHID
خاك مساعد براي آن خلنگ يا خاك برگ مخلوط با خاك تازه سياه باغ مي‌باشد و یا خاک هوموسی مخلوطی از خاک پیت، پرلیت، مالچ و خاکبرگ. محیط رشد خوشه آویز میبایست گرم و مرطوب و روشن ولی به دور از تابش مستقیم خورشید باشد. خوشه آویز را مي‌توان به آساني به وسيله قلمه زدن زياد كرد، ولي قلمه‌ها را بايد زير حباب در گرمخانه نگهداري نمود.
ادامه مطلب

نکاتی در رابطه با کاشت زعفران

نکاتی در رابطه با کاشت زعفران
 زعفران چیست؟ قبل ‌از بررسی مراحل کاشت زعفران، اجازه دهید با یکدیگر در رابطه با ویژگی‌های منحصر به‌ فرد این ادویه خوش ‌طعم صحبت کنیم. زعفران گیاهی می‌باشد که از طریق پیاز رشد می‌کند. پیاز این گیاه با یک پوشال قهوه‌ای محافظت می‌شود تا روند رشد و برداشت زعفران بدون هیچ مشکلی به انتها برسد. هر کدام از گل‌های زعفران پس ‌از رشد سه کلاله قرمز رنگ دارند که این سه کلاله همان ادویه خوش عطر و طعم زعفران هستند که در زمینه‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. زعفران ترکیبات گوناگون و متنوعی دارد که هر کدام از این ترکیبات، این گیاه را به یک ماده بسیار ارزشمند تبدیل کرده‌اند.
ادامه مطلب

کود ارگانیک چیست؟

کود ارگانیک چیست؟
در حال‌ حاضر، تغذیه گیاهان با مواد ارگانیک به ‌عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی کشاورزان شناخته می‌شود. کود ارگانیک همان‌ طور که از نام آن پیداست محصولی طبیعی می‌باشد که می‌تواند به گیاه کمک کند بدون نیاز به هیچ‌ گونه فاکتور شیمیایی روند رشد و نمو خودش را پیش ببرد. این کودها به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین نهاده‌های کشاورزی شناخته می‌شوند که در زمینه‌های گوناگون و متنوع کاربرد گسترده‌ای دارند. کود ارگانیک چیست؟ کود ارگانیک ترکیبی از کود گیاهی و دامی می‌باشد که هدف اصلی آن برگرداندن کیفیت از دست‌ رفته خاک خواهد بود.
ادامه مطلب

چگونه کاشت بذر انجام دهیم؟

چگونه کاشت بذر انجام دهیم؟
1- یک ظرف انتخاب کنید: ظروف کاشت بذر باید تمیز باشند، حداقل 2-3 سانتیمتر عمق داشته و دارای سوراخ‌های زهکشی باشند. این ظروف می‌تواند گلدان‌های پلاستیکی، سینی نشا، گلدان‌های ذغالی سنگی، تخت‌های پلاستیکی، لیوان‌های یکبار مصرف باشند. ابتدا آنها را تمیز کنید (به مدت 10 دقیقه در 9 قسمت آب و یک قسمت مایع ضدعفونی کننده خیس کنید) به هر شکلی می‌توانید این ظروف را تمیز کنید. همچنین می‌توانید بسته‌های کاشت بذر را خریداری کنید، بهتر است
ادامه مطلب

صفر تا صد کاشت و مراقبت از درخت گردو

صفر تا صد کاشت و مراقبت از درخت گردو
این درخت به‌ صورت یک پایه رشد می‌کند و گل‌های نر و ماده روی یک درخت به وجود می‌آیند‌‌ و باعث بار دادن درخت می‌شوند.  به ‌طور کلی این درخت درست مانند سایر درخت‌های میوه برای رشد کردن و باردهی این نیاز به مراقبت دارد. هرس کردن، کوددهی، آبیاری مناسب، مبارزه با آفات و ... جزو آن دسته از فاکتورهایی هستند که می‌توانند باعث شوند در نهایت این درخت، میوه باکیفیت و مناسبی داشته باشد. اگر شما به کشاورزی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید که با کاشت گردو، یک محصول با کیفیت و خوش ‌طعم را کشت کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ما را تا انتهای محتوا همراهی کنید:
ادامه مطلب

بید مجنون چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

بید مجنون چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
بید مجنون گیاهی است که نسبتاً به آب زیادی نیاز دارد به‌ همین دلیل برای نواحی خشک اصلاً گزینه مناسبی نیست. ما در ادامه این محتوا قصد داریم که برای شما بیشتر در رابطه با ویژگی‌های منحصر به ‌فرد این درخت صحبت کنیم. اگر شما می‌خواهید برای اهداف تزیینی از این نوع بید استفاده کنید و به ‌دنبال اطلاعات کامل در رابطه با نحوه نگهداری شرایط زندگی‌ این درخت هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ما را تا انتهای محتوا همراهی کنید.
ادامه مطلب

بررسی ویژگی های گیاه بابا آدم

بررسی ویژگی های گیاه بابا آدم
این گیاه با برگ‌های بسیار براقی که دارد می‌تواند دکوراسیون خانه شما را بسیار زیباتر کند.  علاوه ‌بر این موضوع روند تهیه و نگهداری از بابا آدم نیز روند بسیار راحت و بی‌دردسر است. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن گیاه بابا آدم را تهیه نمایید و از آن در دکوراسیون خانه خودتان بهره ببرید. ما در ادامه این محتوا قصد داریم که بیشتر برای شما در رابطه با این گیاه و ویژگی‌‌های منحصر به ‌فرد آن صحبت کنیم. اگر شما نیز به ‌دنبال تهیه این گیاه زیبا هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ما را همراهی کنید:
ادامه مطلب

معرفی درختچه های همیشه سبز برای تمام فصول سال

معرفی درختچه های همیشه سبز برای تمام فصول سال
بوته ای برای همه فصول گل‌های زرد کوچک زرشک سرانجام به حبه‌های گرد کوچک سرخ براق در ریسه‌های کوچک و بزرگ تبدیل می‌شود. متداول‌ترین انواع زرشک تزیینی که پرورش داده می‌شود، درختچه‌ای با شاخ و برگ متراکم و گرد و خزان کننده به ارتفاع یک متر با پهنای زیاد و با خارهای تیز بر ساقه است. زرشک گیاهی پر دوام است و حدودا پس از ۵ سال بالغ می‌شود، ولی از اوایل عمر گل می‌دهد. این گیاه دارای گل‌های زرد رنگ کوچک درخشان است. زرشک در کاشت به صورت مخلوط با سایر گیاهان بسیار زیبا است. این گیاه در هر فصلی از سال زیبایی خاصی به باغ می‌بخشد. مناسب مناطق
ادامه مطلب

بررسی شرایط زندگی درخت ون

بررسی شرایط زندگی درخت ون
این درخت در برخی موارد می‌تواند حتی تا بیشتر از 40 متر نیز رشد کند. این درخت ‌ها به‌ صورت نر و ماده روی یک پایه رشد می‌کنند. مانند هر درخت دیگری، درخت ون نیز در بهار گل می‌دهد. این درخت هم گل‌های ماده می رویاند هم گل‌های نر. اما گل‌ های ماده دوام و ماندگاری بسیار بیشتری از گل‌های نر دارند.  شکل میوه درخت ون شبیه به زبان گنجشک می‌باشد. دقیقاً به‌ همین دلیل است که بسیاری از افراد این درخت را با نام زبان
ادامه مطلب

جست و جو

با ما تماس بگیرید و از مشاورین ما کمک بگیرید.
09125668512
همه روزه 8-19

تماس با ما

ما را دنبال کنید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش