نقاشی ساختمان یکی از کم هزینه ترین راهکارها برای تغییر در فضای داخلی ساختمان و زیباسازی خانه محسوب می شود​​​​​​​

​نقاشی ساختمان

در صورتی که مایل به نقاشی ساختمان مدرن هستید و می خواهید رنگتان از ماندگاری بیشتری برخوردار باشد، رنگ روغن بهترین گزینه است. اجرای رنگ روغن ساختمان و رنگ کردن دیوار با رنگ روغنی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و همچنین قابل شستشو می باشد. مهمترین موضوع قبل از نقاشی منزل با رنگ روغن، زیرسازی دیوار است. زیرا رنگ کردن اتاق با رنگ روغن پوشانندگی چندانی ندارد. قیمت نقاشی ساختمان با رنگ روغنی نیز نسبت به سایر موارد اندکی بالاتر است.

۰۱
​​​​​​​نقاشی ساختمان با رنگ روغن

استفاده از رنگ پلاستیک برای رنگ کردن دیوار و سقف مورد پرطرفدارتری است. قیمت نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک اولین مورد برای جذب مشتریان است. زیرا قیمت رنگ پلاستیک نسبت به سایر روش ها بسیار مناسب تر است. تنوع رنگی در این نوع رنگ آمیزی ساختمان بسیار زیاد می باشد و می توان از رنگ های متنوع برای نقاشی دیوار و نقاشی سقف خانه استفاده نمود. انواع نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری با رنگ پلاستیک اجرا می شود. رنگ کردن دیوار با رنگ پلاستیک دارای قدرت پوشانندگی بالایی است و در مدت زمان کوتاه تر انجام می شود.

۰۲
​​​​​​​نقاشی منزل با رنگ پلاستیک

استادکار نقاشی بسته به نوع رنگ، طرح و سبک نقاشی آپارتمان از یک سری ابزار مشخص جهت تسهیل و بهبود در روند انجام کار استفاده می نماید که این ابزار تقریبا در انواع متدهای های نقاشی نظیر نقاشی ساختمان با غلطک و یا نقاشی ساختمان با پمپ و پیستوله و یا حتی متدهای قدیمی نقاشی خانه نظیر نقاشی اتاق با قلمو یکسان هستند.
مواردی مانند نردبان، روزنامه، نوارجسب، کاردک، سمباده، سطل رنگ و غلطک و قلمو ابزار کار یک استادکار نقاشی محسوب می شود. وسایل دیگری مانند چهارپایه یا نردبان برای رنگ آمیزی سقف و نقاشی دیوار بلند نیز نیاز است. سطل مخصوص ترکیب رنگ برای اجرای طرح نقاشی ساختمان نیز از لوازم و وسایل مورد نیاز است.​​​​​​​

۰۳
​​​​​​​ابزار آلات مورد نیاز استاد کار نقاشی

  • تمیز کردن سطح دیوار
  • یک دست روغن الیف
  • بتونه کاری با کاردک
  • سمباده زنی
  • اجرای آستر اولیه
  • لکه گیری با ابر یا قلمو
  • سمباده کاری مجدد
  • اجرای آستر دوم و سوم
  • رنگ دیوار

۰۴
​​​​​​​خدمات نقاشی ساختمان چیست؟

· روش کنتراتی
گاهی مساحت مورد درخواست دارای شرایط ویژه ای است به طور مثال دیوار یا سقف در شرایط خوبی نیست از این رو نقاشی ساختمان و کارفرما روی کلیات با هم به توافق می رسند که در نهایت یک مبلغ کلی دریافت می شود. در این بین مبلغی به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود و مسئولیت خرید مصالح به گارفرما یا نقاش اعلام می شود و در انتهای کار نیز کل مبلغ پرداخت خواهد شد.
· روش متری
گاهی نیز کارفرما و نقاش هردو ترجیح می دهند که قیمت واحدی برای هر متر اعلام شود. به این صورت که نقاش پس از مشاهده حضوری و شرایط و نیاز و عدم نیاز به زیرسازی قیمت هر متر را اعلام می کند و در نهایت کل کار متر شده و در قیمت واحد ضرب می شود و نرخ نهایی اعلام می شود.

۰۵
​​​​​​​قیمت رنگ کاری ساختمان


​​​​​​مشاوره رایگان

تماس با ما

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش