کاغذ دیواری بهتره یا نقاشی سوال این است؟

کاغذ دیواری بهتره یا نقاشی سوال این است؟

 

 

 

 

امروزه دو تا از طرح های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی، کاغذ دیواری و نقاشی ساختمان است و شاید سوال خیلی از افراد این باشد: الان کاغذ دیواری مده یا رنگ؟پیشنهاد کرج با ما  استفاده از هر دو مورد است. در ادامه مزایا و معایب هر کدام از این طرح ها را به شما می گوییم و همچنین به شما می گوییم کاغذی دیواری ارزونتر یا رنگ یا به صورت کلی کاغذ دیواری بهتره یا نقاشی پس تا انتها مقاله با ما همراه باشید و ویدیو ما را مشاهده کنید.

 

 

تنوع طرح و رنگ بیشتر کاغذدیواری نسبت به نقاشی

 

اگر به دنبال طرح یا شکل خاصی هستید، کاغذ دیواری بهترین انتخاب است.اگر طرح انتخابی شما از نوع کاغذ دیواری باشد مطمنا دست شما برای انتخاب طرح بیشتر است، کافیست با گشت و گذار در بازار طرح و شکل مد نظرتان را پیدا کنید. به این نکته دقت کنید شما می توانید طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان را اجر کنید اما از لحاظ مالی کاغذ دیواری ارزان تر تمام می شود.

 

عمر مفید نقاشی ساختمان بیشتر است

 

اجرا نقاشی از زمان های قدیم مرسوم بوده است و می توانید آثاری از رنگ ها در آثار باستانی پیدا کنید. ماندگاری رنگ ها زیاد است از همین رو استفاده از رنگ ها می تواند سال ها خیال شما را آسوده کند که دیگر با چالش بهم ریختگی خانه روبه رو نمی شوم.

 

 

سرعت اجرا بالا

 

اگر ملاک انتخاب شما زمان است حتما کاغذ دیواری را انتخاب کنید. اجرا کاغذ دیواری در یک واحد 60 یا 70 متری، یک الی دو روز زمان می برد این در صورتی است که اگر شما بخواهید از رنگ برای تزیین خانه استفاده کنید حداقل سه الی 5 روز زمان می برد.

 

 

قابلیت شستشو صد در صد در رنگ های روغنی مهمترین مزیت نقاشی ساختمان به کاغذ دیواری است

 

اگر در خانه خود بچه کوچک دارید که دیوار ها را زود به زود کثیف می کند یا خانه شما در مرکز شهر قرار دارد که آلودگی بر روی دیوار خانه تان می نشینید استفاده از رنگ روغنی پیشنهاد می شود. البته از آنجایی که رنگ های روغنی داری بو تند هستند توصیه می شود از رنگ اکریلیک استفاده کنید که قابلیت شستشو کمتری دارد اما بدون بو است. اجرا کاغذ دیواری هم بدون بو است پس اگر در خانه، فردی مشکل ریوی یا قلبی دارد حتما از کاغذ دیواری یا رنگ اکریلیک استفاده کنید.

 

 

 

محدود بودن استفاده از کاغذ دیواری

 

کاغذ دیواری ها عمدتا برای دیوار ها استفاده می شوند این در صورتی است که فضاهایی مانند سقف، دیوار آشپزخانه، در، چارچوب و پنجره ها نیاز به رنگ آمیزی دارند و شما نمی توانید از کاغذ دیواری برای این قسمت ها استفاده کنید. پس در صورت کلی حذف کردن کامل رنگ از خانه میسر نیست و شما با برنامه ریزی درست می توانید تمام خانه را رنگ کنید.

 

 

سوال اصلی: کاغذ دیواری اروزنتر یا رنگ؟

 

به صورت کلی نقاش ساختمان ارزونتر از کاغذ دیواری است. بیشترین هزینه در کاغذ دیواری مربوط به خرید متریال است، در صورتی که شما جنس درجه سه کاغذ دیواری را بخرید ممکن است هزینه نصب کاغذ از نقاشی ساختمان کمتر شود، همچنین اگر شما از طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان استفاده کنید هزینه اجرا نقاشی شما افزایش می یابد.

 

 

مزایا کاغذ دیواری

 

  • تنوع طرح و رنگ بیشتر
  • سرعت اجرا بالا
  • کثیف کاری کردن
  • اجرا بدون بو کاغذ دیواری

 

معایب کاغذ دیواری

 

  • عمر مفید کمتر
  • قیمت بالاتر

 

مزایا نقاشی ساختمان

 

  • عمر مفیدبیشتر نسبت به کاغذ دیواری
  • قابلیت شستشو و دستمال کشیدن صد در صد در رنگ های روغنی
  • قابلیت اجرا در هر سطحی
  • هزینه اجرا کمتر

 

معایب نقاشی ساختمان

 

  • اجرا نقاشی ساختمان زمان بر است
  • در صورت استفاده از رنگ روغنی بوی بدی دارد
  • کثیف کاری زیادی دارد

جست و جو

تماس با ما

با ما تماس بگیرید و از مشاورین ما کمک بگیرید.
09125668512
همه روزه 8-19

ما را دنبال کنید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش